wtorek, 19 lipca 2011

Mobile Blog






Wlasnie wracam do domu, dawno nie jezdzilam autobusem (jestem uzależniona od samochodu), ale nie jest zle. Szczegolnie jeśli na uszach ma się słuchawki, a w nich ulubioną muzykę (aktualnie na repeat non stop leci Katy Perry- E.T. Oraz Shakira- Rabiosa... Bardzo mi poprawiaja humor). Dodatkowo mogę zamieścić post na swpim blogu dla Was- w pracy nie wypada, poza tym nie mam czasu, a w domu zawsze zapominam.



Nail of the day: OPI Lucky Lucky Lavender


Dzisiaj obchodzę 6. rocznicę mojego związku. Rafal chce mnie wziąć na kolację, co normalnie mi bardzo odpowiada, ale dzisiaj w ogole nie jestem zadowolona z tego pomyslu. Właśnie zaczęłam dietę Master Cleanse, ktora zaplanowalam na 10 dni, ale po dzisiejszych 9 godzinach ledwo daję radę. Nie jest ona z pewnością dla ludzi, kyorzy tak jak ja- uwielbiają DOBRZE zjeść.
Dzisiaj wszedzie widzialam kiełbasy, mięso pod każdą postacia( jestem naaaardzo mięsożerna), słodycze... Aaa zaraz zwariuje. Dodatkowo mama dala mi jakieś 3kg szynek i kiełbas, ktore wioze w siatce teraz. Jest upał, wiec możecie się domyślić tych zapachow...
Ok, kończę, bo juz mi sie zrobilo nie dobrze (mam chorobę lokomocyjna).
Całusy!

18 komentarzy:

  1. LAkier ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joy głupolku! Mówiłam, że jesteś za chuda na master cleanse! Czemu nie słuchasz młodszej koleżanki co? Daj znać, jak romantyczna kolacja:P
    Szok, że to już 6 lat prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę, nie poddawaj się :) Na początku zawsze jest ciężko - wiem coś o tym :) ale później sobie podziękujesz :)

    No i miłego wieczoru, gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie ruszyłaś bloga XD Cieszę się ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek na pazurkach masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również Rabiosa i E.T. :) Ze swojej strony mogę polecić jeszcze LMFAO http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8&ob=av3e , The Wanted http://www.youtube.com/watch?v=BiEEJds8JFE i Rihanna ,,Man down"

    OdpowiedzUsuń
  7. ha mi już się przejadła Rabiosa ;) śliczny kolor na pazurkach :) zapraszam w wolnej chwili do mnie na www.lya1206.blogspot.com :) pozdrawiam cieplutko:*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję ja też mam chorobę lokomocyjną i wiem co to znaczy:( Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no w końcu napisałaś coś. Czekam na więcej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolorek ;D
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,czytałam na Twoim faceb.że szukasz fajnych blogów modowo-...,ja często zaglądam na thecherryblossomgirl.com,polecam,bardzo fajnie prowadzony i masa pięknych zdjęć.
    P.S.dzięki za filmiki co je odkryłam niedawno,korzystam z Twoich informacji,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor lakieru. też tak mam, że ile razy zaczynam dietę to albo obiad u rodziców chłopaka (i powiedz tu, że jesteś na diecie!) albo jakaś rocznicowa kolacja, albo cokolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  13. napisz ile ważysz,masz świetną figurę mimo tego,że jesteś niska...jesteś bardzo proporcjonalna.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, miło się czyta wszystkie Twoje wpisy :) A lakier masz niesamowity! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń