wtorek, 19 lipca 2011

Mobile Blog


Wlasnie wracam do domu, dawno nie jezdzilam autobusem (jestem uzależniona o samochodu), ale nie jest zle. Szczegolnie jeśli na uszach ma się słuchawki, a w nich ulubioną muzykę (aktualnie na repeat non stop leci Katy Perry- E.T. Oraz Shakira- Rabiosa... Bardzo mi poprawiaja humor). Dodatkowo mogę zamieścić post na swpim blogu dla Was- w pracy nie wypada, poza tym nie mam czasu, a w domu zawsze zapominam.

Dzisiaj obchodzę 6. rocznicę mojego związku. Rafal chce mnie wziąć na kolację, co normalnie mi bardzo odpowiada, ale dzisiaj w ogole nie jestem zadowolona z tego pomyslu. Właśnie zaczęłam dietę Master Cleanse, ktora zaplanowalam na 10 dni, ale po dzisiejszych 9 godzinach ledwo daję radę. Nie jest ona z pewnością dla ludzi, kyorzy tak jak ja- uwielbiają DOBRZE zjeść.
Dzisiaj wszedzie widzialam kiełbasy, mięso pod każdą postacia( jestem naaaardzo mięsożerna), słodycze... Aaa zaraz zwariuje. Dodatkowo mama dala mi jakieś 3kg szynek i kiełbas, ktore wioze w siatce teraz. Jest upał, wiec możecie się domyślić tych zapachow...
Ok, kończę, bo juz mi sie zrobilo nie dobrze (mam chorobę lokomocyjna).
Całusy!

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie to ta dieta to pomyłka.
    Cóż to za telefon, który umożliwia Ci blogowanie gdziekolwiek jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ale się naśmiałam ...wszędzie widzę kiełbasy ...dobre.Ja też jestem mięso żerna i żadna dieta nie była dłużej niż na dwa dni bo padam z głodu i się poddaję , ale obecnie odpuściłam sobie jedynie co to więcej ruchu wprowadziłam i jazdę na rowerze.Nic nie schudłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja też kiedyś próbowałam diety tylko, że Dukana i wytrzymałam 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @dziuniek1987 To iPhone i aplikacja BlogPress :)

    OdpowiedzUsuń